HOLMSTORP

Direktlänk till inlägg 16 maj 2009

Vi försöker få till en lika bra teknik som Ylle!

Av Helena - 16 maj 2009 16:37

Förutom lite småstrul och trampande så är det väl såhär det ska se ut sen, eller?

 
 
lotta  med Juni ,Cola o Tuvaluva

lotta med Juni ,Cola o Tuvaluva

16 maj 2009 19:38

jätteduktig är hon:)och jag blir så förundrad varje gång jag ser henne...hon e SÅ FIN!ha en fin kväll o fortsättning på helgen:)

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Birgitta & Lizzie

Birgitta & Lizzie

16 maj 2009 19:45

Får inte igång filmen på Vilja .. :-((( men Yllefilmen både får jag igång och har sett förut ! Ska prova senare igen !

Kramiz

http://www.lizzieonline.net

 
Agneta

Agneta

16 maj 2009 20:18

Nu ser det ju ganska bra ut!!! När ska ni tävla då? Hoppas du har det bra trots allt och ta hand om varandra!

Kram

Agneta

http://www.nogg.se/tyra

 
Irene

Irene

16 maj 2009 21:36

...börjar med en K r a m!
..visst kan jag hjälpa er med blodspår,"jag ska lära er allt jag kan -nåja det går väl fort" haha
I

http://www.kooiker.zoomin.se

 
Ingen bild

Anna musse o Molle

16 maj 2009 21:49

Men snälla Helena, han kom till station för flera timmar sedan!!!Har du slarvat bort Musse???

 
Birgitta & Lizzie

Birgitta & Lizzie

16 maj 2009 21:52

Ser jättebra ut !!!

Kramizar

http://www.lizzieonline.net

 
Annica

Annica

16 maj 2009 22:45

Håller med Lotta, hon är fin hon Vilja! Har hon börjat fälla efter löpet??

http://www.ryegates.se

 
Annica

Annica

16 maj 2009 22:57

Jodå, jag har tänkt ta mig ut en del i sommar.. Klart jag hör av mig innan! Fick du mailet om hanen, jag tror det kom tillbaka??

http://www.ryegates.se

 
Helene & Wallander

Helene & Wallander

16 maj 2009 23:34

Det här kommer att sluta skitbra... Vilja är otrolig, verkar aldrig att tröttna.

Ser att ni haft strålande väder idag, hos oss har det regnat och varit skitkyligt :-( Skulle inte ens tänkt tanken på att hoppa i poolen (har ingen för den delen så det hade varit svårt att göra det oavsett).

Ha en fortsatt bra helg... det blir väl träning imorgon oxå för eran del kan jag tro.

http://wallander.blogg.se

 
Birgitta & Lizzie

Birgitta & Lizzie

17 maj 2009 07:43

Morrn !

Kom just på att jag skrev ett inlägg i går hos dig som också kommit bort :-( ! Skumt !
Det handlade iaf om att jag tycker att du har en otroligt träningstålig Vilja med just mycket vilja att vilja jobba och den inställningen är guld värt !!!!

Du kan antagligen " gå " hur långt som helst med henne ! Limiten sätter ( nu var vi där igen med sättandet .. *s* ) du nog bara själv !!!

Kramizar

http://www.lizzieonline.net

 
Anna musse o Molle

Anna musse o Molle

17 maj 2009 11:42

Du, han tog två öl tillsammans med en man på en parkbänk. När du aldrig dök upp så hoppade han på tåget hem igen. Finns ju söta flickor här hemma också och så var han rädd för det där jä""a pollen som finns i Stockholm. Fast han har aldrig träffat en pudel så det var lite synd.

http://molleomusse.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 31 oktober 2012 12:22

    Efter att ha varit Bloggplatsen trogen i många år har jag nu fått ett erbjudande om att blogga via Vimeddjur. Jag håller därför på och bygger upp min nya hemsida och blogg i Wordpress så hädanefter kan ni följa oss HÄR   Min gamla HOLMSTO...

Av Helena - 30 oktober 2012 16:44


STOPPSIGNAL PÅ VÄG EMOT MIG!  STOPPSIGNAL PÅ VÄG IFRÅN MIG   LYSTRA FÖRSÖKER FÅ MATTE ATT BLÅSA STOPPSIGNAL PÅ ALLA MÖJLIGA.....   ....OCH OMÖJLIGA SÄTT         ...

Av Helena - 30 oktober 2012 15:57


- Menar du verkligen RAKT fram?? - Ja jag menar RAKT fram!! - Menar du att jag ska springa IGENOM enbusken?? - Ja jag menar att du ska springa IGENOM enbusken!! - Men om det kommer ett träd ivägen då?? - Om det komme...

Av Helena - 28 oktober 2012 18:13


Så var då äntligen denna helgen över!!   Känns lite som en mental urladdning nu när det är klart. För även om jag har känt att jag KAN det här så visste man ju inte vad för frågor som skulle komma på det teoretiska provet och om man pga nervosite...

Av Helena - 23 oktober 2012 15:26

I helgen bar det av till Arboga för sektionskamp mellan flatklubbens sektioner Östra (vårt lag), Bergslagen och Gävle-Dala. Värmland hade tyvärr inte fullt lag så de hade lämnat WO.   Vi har haft en superrolig helg med trevligt umgänge även om ma...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

HUNDAKTIVITETER 2012

12/2 Träningsträff Ryegates

2/3 Träningsträff Ryegates

(inställt pga sjukdom)

11/3 Lkl 2 ridhus, Lystra

(inställt pga allergi)

24/3 Lkl 2 inomhus, Lystra

25/3 Prova på Agility

6/4 Träningsträff Ryegates

9/4 WT i Wallhalla, Lystra & Vilja/Karin

15/4 WT Lidingö(Vilja&Karin)

21/4 WT Fjällnora, Lystra

22/4 Inoff prov Gullunge, Lystra

28/4 Inoff Jaktprov Laxå, Lystra

6/5 Appellspår WBK, Lystra 

(inställt pga löp)

27/5 KM Nacka BK

(agility Vilja och lydnad Lystra)

2/6 Provapå Rallylydnad, Vilja

10/6 Appellspår i Ljusdal, Lystra

12/6 Lkl 2 Värmdö BK, Lystra

30/6  Lkl 2 Skärgårdscup, Lystra

1/7 Rallydebut Gnesta, Vilja

13-15/7 Jaktinternat i Edsäng

28-29/7 Flatfestival

(WT, Lydnad & utställning)

11-12/8 FlatMästerskapen,Lystra

25/8 Rallytävling Haninge, Vilja

(inställt pga skabb)

26/8 Jaktprov Laxå, Lystra

(inställt pga skabb)

29/8 Lkl 2 NBK, Lystra

(inställt pga skabb)

1/9 Jaktprov Uppsala, Lystra

(inställt pga skabb)

7-9/9 Sökläger Fliken NBK

29/9 WT LRK östra Ökl, Lystra

30/9 WT GRK östra Ökl, Lystra

6/10 Lkl 2 Väsby BK, Lystra

7/10 Appellsp. Värmdö BK,Lystra

13/10 Rally Apollogruppen, Vilja

20-21/10 Sektionskamp i Arboga

27-28/10 Examination Instruktörsutb. Hundens Hus

10/11 Lkl 2, NBK, Lystra

 

 

 

 

 

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga mig

7 besvarade frågor

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards