HOLMSTORP

Direktlänk till inlägg 21 juni 2009

Idag är det SOL....

Av Helena - 21 juni 2009 09:46

...och nästan klarblå himmel. Fåglarna kvittrar och en del av "gänget" sover fortfarande. Nu blir det frukost och sen blir det en dag med sol och bad innan vi beger oss hemåt. Hade inte haft nåt emot att ha semester nu om/när det fina vädret kommer. Men vi ska jobba två veckor till så vi får hoppas att vädret hinner "värma upp sig" tills dess. Vi har inte så mycket inplanerat mer än Gothia, någon vecka på landet och så har vi några besök och en tur till Åland med goda vänner att se fram emot. Jag håller på och kollar efter sistaminuten resor för när Linn och Perra åker till Gothia tänker Elias och jag inte följa med till Götet utan vi vill åka iväg på nåt annat i år. Vi får väl se hur det blir!


Ha det bäst och till sist önskar vi en riktigt härlig solig och varm sommar till oss alla semesterfirare!!

 
 
lOTTA

lOTTA

21 juni 2009 15:00

mmm är det bara fint väder så har man ju mysigt nästan vad man än gör:tar man en sista minuten e ju vädret iallafall ok;)här e oxå fint väder idag:)ska bli kul att hälsa på er:)

http://juniocola.bloggagratis.se

 
Karin och Wilma

Karin och Wilma

21 juni 2009 16:10

Vi är bara hemma, har inget inbokat vad jag vet så vi kan träna vilka dagar som helst.

http://karinochwilma.bloggagratis.se

 
Agneta & Tyra

Agneta & Tyra

21 juni 2009 17:21

Lät härligt det där med sol och bad, än är det lite för kallt här för oss själva men hundarna trivs i vattnet!!!

Operationen gick bra och så här långt så ser det bra ut....

Idag har vi kört lite vattendirigeringar mm vid jaktträningen.

Kram

Agneta

http://www.nogg.se/tyra

 
Karin och Wilma

Karin och Wilma

21 juni 2009 17:40

Jag lyckas inte beställa de där klickersarna på den hemsidan. Verkar som om det är något vajsing när man går till kassan, eller så är det för att jag har fel webläsare.

De finns ju på andra hemsidor, men då har jag inte hittat armbandet.

http://karinochwilma.bloggagratis.se

 
lOTTA

lOTTA

21 juni 2009 17:48

patrik ringde nyss och sa att det vart ok med semester då när tävlingen i håbo är...så då kommer vi farandes hela gänget..OK?

http://juniocola.bloggagratis.se

 
Karin och Wilma

Karin och Wilma

21 juni 2009 20:33

Om du är klar med 2:an så kan väl du köra den i Håbo, så kör jag 1:an. Verkar inte vara så många tävlingar innan dess (om man inte åker långtbortistan) och jag ska försöka nita den där Lp1 innan jag kör 2:an. Jag är ju långt ifrån klar med 2:an dessutom. Så kan vi heja på varandra och Pake och Juni :-)

http://karinochwilma.bloggagratis.se

 
Helene, Wallander & Beck

Helene, Wallander & Beck

21 juni 2009 20:46

Vad avis jag blir på att ni haft sol & klarblå himmel idag. Här har det varit ömsom sol, ömsom moln, ömsom regn men det ryktas om bättre väder imorgon när det är dags att arbeta igen.

Hoppas du hittar någon sista-minuten-resa åt er :-)

Ha en bra vecka.

Kramizar

http://wallander.blogg.se

 
lotta  med Juni ,Cola o Tuvaluva

lotta med Juni ,Cola o Tuvaluva

21 juni 2009 20:51

vad kul om du är med:)har "tjatat"lite på Karin också...hihi, kul ju fler man är, kanske det går bra för NÅGON iallafall:)

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Annica

Annica

21 juni 2009 20:51

Jösses vad du avrit flitig bloggare trots ledighet ;-) Hoppas du och Elias får tag på nån resa, Vilja vill nog leva flatflock liv med oss.. Jag tror att spåret kanske legat i kortaste laget, mina slår mycket mer då eftersom doften inte sjunkit ner i marken då.. Duktig tjej på linjetagen! Har du börjat kolla på höstens prov?? Nu när det är varmt och skönt ute *ler* så känns det väl fint tänka på hösten??

http://www.ryegates.se

 
lotta  med Juni ,Cola o Tuvaluva

lotta med Juni ,Cola o Tuvaluva

21 juni 2009 20:54

det var synd, men kul att vi kan komma iallafall:)

http://www.juniocola.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 31 oktober 2012 12:22

    Efter att ha varit Bloggplatsen trogen i många år har jag nu fått ett erbjudande om att blogga via Vimeddjur. Jag håller därför på och bygger upp min nya hemsida och blogg i Wordpress så hädanefter kan ni följa oss HÄR   Min gamla HOLMSTO...

Av Helena - 30 oktober 2012 16:44


STOPPSIGNAL PÅ VÄG EMOT MIG!  STOPPSIGNAL PÅ VÄG IFRÅN MIG   LYSTRA FÖRSÖKER FÅ MATTE ATT BLÅSA STOPPSIGNAL PÅ ALLA MÖJLIGA.....   ....OCH OMÖJLIGA SÄTT         ...

Av Helena - 30 oktober 2012 15:57


- Menar du verkligen RAKT fram?? - Ja jag menar RAKT fram!! - Menar du att jag ska springa IGENOM enbusken?? - Ja jag menar att du ska springa IGENOM enbusken!! - Men om det kommer ett träd ivägen då?? - Om det komme...

Av Helena - 28 oktober 2012 18:13


Så var då äntligen denna helgen över!!   Känns lite som en mental urladdning nu när det är klart. För även om jag har känt att jag KAN det här så visste man ju inte vad för frågor som skulle komma på det teoretiska provet och om man pga nervosite...

Av Helena - 23 oktober 2012 15:26

I helgen bar det av till Arboga för sektionskamp mellan flatklubbens sektioner Östra (vårt lag), Bergslagen och Gävle-Dala. Värmland hade tyvärr inte fullt lag så de hade lämnat WO.   Vi har haft en superrolig helg med trevligt umgänge även om ma...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

HUNDAKTIVITETER 2012

12/2 Träningsträff Ryegates

2/3 Träningsträff Ryegates

(inställt pga sjukdom)

11/3 Lkl 2 ridhus, Lystra

(inställt pga allergi)

24/3 Lkl 2 inomhus, Lystra

25/3 Prova på Agility

6/4 Träningsträff Ryegates

9/4 WT i Wallhalla, Lystra & Vilja/Karin

15/4 WT Lidingö(Vilja&Karin)

21/4 WT Fjällnora, Lystra

22/4 Inoff prov Gullunge, Lystra

28/4 Inoff Jaktprov Laxå, Lystra

6/5 Appellspår WBK, Lystra 

(inställt pga löp)

27/5 KM Nacka BK

(agility Vilja och lydnad Lystra)

2/6 Provapå Rallylydnad, Vilja

10/6 Appellspår i Ljusdal, Lystra

12/6 Lkl 2 Värmdö BK, Lystra

30/6  Lkl 2 Skärgårdscup, Lystra

1/7 Rallydebut Gnesta, Vilja

13-15/7 Jaktinternat i Edsäng

28-29/7 Flatfestival

(WT, Lydnad & utställning)

11-12/8 FlatMästerskapen,Lystra

25/8 Rallytävling Haninge, Vilja

(inställt pga skabb)

26/8 Jaktprov Laxå, Lystra

(inställt pga skabb)

29/8 Lkl 2 NBK, Lystra

(inställt pga skabb)

1/9 Jaktprov Uppsala, Lystra

(inställt pga skabb)

7-9/9 Sökläger Fliken NBK

29/9 WT LRK östra Ökl, Lystra

30/9 WT GRK östra Ökl, Lystra

6/10 Lkl 2 Väsby BK, Lystra

7/10 Appellsp. Värmdö BK,Lystra

13/10 Rally Apollogruppen, Vilja

20-21/10 Sektionskamp i Arboga

27-28/10 Examination Instruktörsutb. Hundens Hus

10/11 Lkl 2, NBK, Lystra

 

 

 

 

 

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga mig

7 besvarade frågor

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards