HOLMSTORP

Direktlänk till inlägg 8 februari 2009

Min hemsida börjar ta form nu!

Av Helena - 8 februari 2009 17:58

Elias hjälpte mig att göra en hemsida för över ett år sedan. Jag har inte skrivit in någonting så den har bara varit i stort sett ett skal. Men nu har jag skrivit in en hel del information. Självklart mest om de fyrbenta. Nu skall jag bara komplettera med fler bilder, lära mig hur jag lägger till filmer, mm! Om någon är intresserad så ligger den nu under mina länkar som Min hemsida :-)


Ha en skön kväll!


 
 
lotta

lotta

8 februari 2009 18:43

då ska jag ta mig ordentligt med tid imorgon o titta igenom den. jobbar imorgon o brukar få lite egentid;) nu ska jag laga middag, natta barn, packa väskor inför skoldag imorgon ? packa till mitt jobb:) god natt!

http://juniocola.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Karin & Hjalmar

8 februari 2009 20:03

SKrev nyss ett långt inlägg men med fel kod och nu är det borta, morr.
Vad duktiga ni var igår. Typiskt att ni föll på marginalen men det är bara på´t igen. Vi hejer på er!!

 
Ingen bild

Molle

8 februari 2009 20:36

Hej!
Numera finns jag och en påpälsad matte på Youtube. Kolla in PlananderMolle om du har lust. Tråkigt att vi inte kan vara med syskongänget och träna. Hälsa Mynta med husse o matte!!
Molle och Anna

 
Elenor och Zidane

Elenor och Zidane

8 februari 2009 21:27

Ville lämna kommentar i din gästbok men kunde inte!!! Hur gör man? Gillar att det finns en hemsida tillhörande bloggen.... gillar helheten. Fin och lättläst!

http://www.ilsanosfatboy.cybersajt.se

 
Sinna

Sinna

8 februari 2009 21:44

Åhh måste kila dit och titta!!
Idag så körde vi ajabaja övningen!! Den var jätterolig ;-)
Kram Sinna

http://gizmo.cybersite.se

 
Ingen bild

Sinna igen

8 februari 2009 21:52

KOllade in hemsidan. FIN!!! Jag skulle skriva i gästboken med det gick inte :-(
Kram igen

 
Annica

Annica

8 februari 2009 23:18

Skoj med hemsida, och den såg väldigt fin ut med *tummen upp*! Men gästboekn verkade vara nåt vajsing meed. Såg att tryckfelsnisse varit på ett ställe, från utställningen i Köping så står det nåt i stil "domaren delade mest ut rosa band... fast det var väl de blå som haglade?? Men j'klar vad skoj vi hade, kom du ihåg hur vi skrattade så vi fick andnöd *ler* Dagen belv ju riktigt kul trots en *eeeeh* annorlunda domare... Vi *kanske* inte ställer för honom igen :-)

http://www.ryegate.se

 
Helene & Wallander

Helene & Wallander

8 februari 2009 23:20

Har tittat runt nu en stund på din nya fina sida. Skall bli kul att fortsätta följa era äventyr där.

Kramizar

http://wallander.blogg.se

 
Jessica H

Jessica H

9 februari 2009 00:31

Kanon fin & massor av trevligt att läsa på din hemsida. Måste lägga in den i min länksamling om det är OK?

http://www.skeppartorps.se

 
Lizzieonline ...

Lizzieonline ...

9 februari 2009 09:32

Ser fint ut med " nya " sidan !!

Lizzie som tagit " en extra tupplur " just för att det är måndag, hälsar så gott och ber om ursäkt för att hennes matte inte haft vett att tacka så mycket för grattiset :-(

TACK SNÄLLA !!

PS Som sagt, äntligen måndag .. *s* ! DS

http://segla.mera.nu/lizzie/lizzie.htm

 
Lizziemattenonlineagain ...

Lizziemattenonlineagain ...

9 februari 2009 10:04

PSSS eller nåt .. Vi har också anamnat " Ajabajaövningen " .. *s* ! Den är bra !!

Kram

http://segla.mera.nu/lizzie/lizzie.htm

 
Elenor och Zidane

Elenor och Zidane

9 februari 2009 10:24

Du har en award att hämta hos mig!!!

http://www.ilsanosfatboy.cybersajt.se

 
Ingen bild

Anna Planander

9 februari 2009 12:12

Hur hittar man din hemsida??

 
Helena & ilja

Helena & ilja

9 februari 2009 13:04

Kollade in Mollebolle och mate på tuben igår. Va duktiga ni är!! Dags att tävla lydnad nu? Du hittar min hemsida bland mina länkar i spalten till höger. Kramiz

http://holmstorp.bloggagratis.se

 
lOTTA

lOTTA

9 februari 2009 16:35

vilken fin sida. har nu haft tid att verkligen kika runt.jättefin jag blev tårögd när jag läste om era förra hundar. vackert. märks att de var älskade!...men jag såg ingen gästbok!? missade jag bara eller har du ingen?kraaaam Lotta

http://juniocola.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

9 februari 2009 16:36

Då ska jag genast kika in där ; )

Ha en skön kväll!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
Lizzie igen ...

Lizzie igen ...

9 februari 2009 17:01

Vi hittar inte heller nån GB !! Har vi missat nån ledtråd, eller är vi bara blindstyren .. *s* !?

Kramiz

http://segla.mera.nu/lizzie/lizzie.htm

 
Anna

Anna

9 februari 2009 17:49

Vad kul med egen hemsida! Ser riktigt fin ut!

http://husprojektet.bloggagratis.se

 
Gunilla

Gunilla

9 februari 2009 17:53

Åh, läste på din sida om Frostisen!!! Tänk att det var så länge sedan du hade henne. Glömmer aldrig att hon kände igen mig och Marris efter en hel lång sommar. Hon var ju bara en liten bäs...
Det är mycket annat som har anknytning till denna tid som jag heller aldrig glömmer ;)

Och Milla - som höll på att slicka ihjäl oss. Axel vågade inte öppna dörren när han hörde att hon satte fart i hallen... :D

http://vitherde.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 31 oktober 2012 12:22

    Efter att ha varit Bloggplatsen trogen i många år har jag nu fått ett erbjudande om att blogga via Vimeddjur. Jag håller därför på och bygger upp min nya hemsida och blogg i Wordpress så hädanefter kan ni följa oss HÄR   Min gamla HOLMSTO...

Av Helena - 30 oktober 2012 16:44


STOPPSIGNAL PÅ VÄG EMOT MIG!  STOPPSIGNAL PÅ VÄG IFRÅN MIG   LYSTRA FÖRSÖKER FÅ MATTE ATT BLÅSA STOPPSIGNAL PÅ ALLA MÖJLIGA.....   ....OCH OMÖJLIGA SÄTT         ...

Av Helena - 30 oktober 2012 15:57


- Menar du verkligen RAKT fram?? - Ja jag menar RAKT fram!! - Menar du att jag ska springa IGENOM enbusken?? - Ja jag menar att du ska springa IGENOM enbusken!! - Men om det kommer ett träd ivägen då?? - Om det komme...

Av Helena - 28 oktober 2012 18:13


Så var då äntligen denna helgen över!!   Känns lite som en mental urladdning nu när det är klart. För även om jag har känt att jag KAN det här så visste man ju inte vad för frågor som skulle komma på det teoretiska provet och om man pga nervosite...

Av Helena - 23 oktober 2012 15:26

I helgen bar det av till Arboga för sektionskamp mellan flatklubbens sektioner Östra (vårt lag), Bergslagen och Gävle-Dala. Värmland hade tyvärr inte fullt lag så de hade lämnat WO.   Vi har haft en superrolig helg med trevligt umgänge även om ma...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

HUNDAKTIVITETER 2012

12/2 Träningsträff Ryegates

2/3 Träningsträff Ryegates

(inställt pga sjukdom)

11/3 Lkl 2 ridhus, Lystra

(inställt pga allergi)

24/3 Lkl 2 inomhus, Lystra

25/3 Prova på Agility

6/4 Träningsträff Ryegates

9/4 WT i Wallhalla, Lystra & Vilja/Karin

15/4 WT Lidingö(Vilja&Karin)

21/4 WT Fjällnora, Lystra

22/4 Inoff prov Gullunge, Lystra

28/4 Inoff Jaktprov Laxå, Lystra

6/5 Appellspår WBK, Lystra 

(inställt pga löp)

27/5 KM Nacka BK

(agility Vilja och lydnad Lystra)

2/6 Provapå Rallylydnad, Vilja

10/6 Appellspår i Ljusdal, Lystra

12/6 Lkl 2 Värmdö BK, Lystra

30/6  Lkl 2 Skärgårdscup, Lystra

1/7 Rallydebut Gnesta, Vilja

13-15/7 Jaktinternat i Edsäng

28-29/7 Flatfestival

(WT, Lydnad & utställning)

11-12/8 FlatMästerskapen,Lystra

25/8 Rallytävling Haninge, Vilja

(inställt pga skabb)

26/8 Jaktprov Laxå, Lystra

(inställt pga skabb)

29/8 Lkl 2 NBK, Lystra

(inställt pga skabb)

1/9 Jaktprov Uppsala, Lystra

(inställt pga skabb)

7-9/9 Sökläger Fliken NBK

29/9 WT LRK östra Ökl, Lystra

30/9 WT GRK östra Ökl, Lystra

6/10 Lkl 2 Väsby BK, Lystra

7/10 Appellsp. Värmdö BK,Lystra

13/10 Rally Apollogruppen, Vilja

20-21/10 Sektionskamp i Arboga

27-28/10 Examination Instruktörsutb. Hundens Hus

10/11 Lkl 2, NBK, Lystra

 

 

 

 

 

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga mig

7 besvarade frågor

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards