HOLMSTORP

Direktlänk till inlägg 8 april 2010

Idag fyller valparna 4 månader!!

Av Helena - 8 april 2010 18:41


GRATTIS alla mina bäbisar önskar mamma Vilja!!


Tänk att de var såhär små för fyra månader sedan  




                       

(klicka på bilderna om ni vill se dem i större format)


Kram på er!


 
 
Ann-Sofie o Madonna

Ann-Sofie o Madonna

8 april 2010 19:17

hahah vi såg 5-månadersinfon på Röjas blogg o trodde i vår enfald att hela kullen var lika gamla = ) så tokigt av oss ...hihihi

http://zetterljungs.cybersite.se

 
Lisa & Röja

Lisa & Röja

8 april 2010 19:39

Stort Grattis på 4-månaders dagen alla mina kullsyskon!! Matte tror att jag är 5månader men hon är ju sååå vimsig!

http://lisashundblogg.blogspot.com

 
Ingen bild

Agge o Vera

8 april 2010 20:19

GRATTIS alla valpar. va kul att se fina bilder på dom. Vera har vit plupp på ryggen...tänk vad stora dom blivit! Vera har firat sin 4-månadersdag med heldagskurs hos Anna. Det var superkul ! Kram till er alla och mamma Vilja förstås.

 
Karin, Wilma och Miso

Karin, Wilma och Miso

8 april 2010 21:02

Grattis SIS! Tänk att vi har varit så små!!!

Matte öste beröm över oss idag för vi var så duktiga när vi lekte kontor. Jag tyckte att jag gjorde ett bra jobb när jag kissade på Magnus fotografs matta. Lite pinigt tyckte matte eftersom hon visste att jag behövde gå ut, men var lite för långsam :-) Tur att Magnus gillar oss flattar :-P

http://karinochwilma.bloggagratis.se

 
Helene, Wallander & Beck

Helene, Wallander & Beck

8 april 2010 23:53

4-månader redan... vart tar tiden vägen?

Grattis till alla sötnosar!

Kramizar

http://stadsflattarna.se

 
Susanne o Pebbels

Susanne o Pebbels

9 april 2010 17:26

Gratulerar till alla valpar som fyllt fyra månader!!!

Ska ni träna något imorgon?

Kram

http://hundtraningen.blogspot.com

 
lotta  med Juni ,C0la

lotta med Juni ,C0la

9 april 2010 17:58

hihi så sött:)Grattis alla valpisar och Vilja

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Agneta & Tyra

Agneta & Tyra

9 april 2010 18:06

Grattis alla vilmabarn!!! Hoppas ni får en riktigt härlig helg med mycket tårta och gott!

Kram

/Agneta

http://www.nogg.se/tyra

 
Susanne o Pebbels

Susanne o Pebbels

9 april 2010 19:34

På söndag är det tävlingsdax :-)

har dock ingen aning om hur det går, jag har ju tränat på tok för lite. Men friskt vågat är hälften vunnet. :-)

Hör av dig om du vill träna imorgon.

Kram

http://hundtraningen.blogspot.com

 
Birgitta & Lizzie

Birgitta & Lizzie

10 april 2010 10:14

Jisses vad fort tiden går ! Då är det snart dax för syrrona Bus att start ettan då :-)))
Förresten så hittade jag targetstickan när jag städade i viss odågas "leksakslåda" och nu hoppas jag på att du eller Karin kan ge några bra tips på vad man kan ha den till ;)))

Kramizar från oss, som nu återvänt efter att i vanlig ordning ha varit i dubbel bemärkelse insnöade i Grönklitt över påsken :-))

PS F´låt !!! Glömde ju att säga GRATTIS på 4-månadersdagen till Lystra med syskon !!!! DS

http://icelolly.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 31 oktober 2012 12:22

    Efter att ha varit Bloggplatsen trogen i många år har jag nu fått ett erbjudande om att blogga via Vimeddjur. Jag håller därför på och bygger upp min nya hemsida och blogg i Wordpress så hädanefter kan ni följa oss HÄR   Min gamla HOLMSTO...

Av Helena - 30 oktober 2012 16:44


STOPPSIGNAL PÅ VÄG EMOT MIG!  STOPPSIGNAL PÅ VÄG IFRÅN MIG   LYSTRA FÖRSÖKER FÅ MATTE ATT BLÅSA STOPPSIGNAL PÅ ALLA MÖJLIGA.....   ....OCH OMÖJLIGA SÄTT         ...

Av Helena - 30 oktober 2012 15:57


- Menar du verkligen RAKT fram?? - Ja jag menar RAKT fram!! - Menar du att jag ska springa IGENOM enbusken?? - Ja jag menar att du ska springa IGENOM enbusken!! - Men om det kommer ett träd ivägen då?? - Om det komme...

Av Helena - 28 oktober 2012 18:13


Så var då äntligen denna helgen över!!   Känns lite som en mental urladdning nu när det är klart. För även om jag har känt att jag KAN det här så visste man ju inte vad för frågor som skulle komma på det teoretiska provet och om man pga nervosite...

Av Helena - 23 oktober 2012 15:26

I helgen bar det av till Arboga för sektionskamp mellan flatklubbens sektioner Östra (vårt lag), Bergslagen och Gävle-Dala. Värmland hade tyvärr inte fullt lag så de hade lämnat WO.   Vi har haft en superrolig helg med trevligt umgänge även om ma...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

HUNDAKTIVITETER 2012

12/2 Träningsträff Ryegates

2/3 Träningsträff Ryegates

(inställt pga sjukdom)

11/3 Lkl 2 ridhus, Lystra

(inställt pga allergi)

24/3 Lkl 2 inomhus, Lystra

25/3 Prova på Agility

6/4 Träningsträff Ryegates

9/4 WT i Wallhalla, Lystra & Vilja/Karin

15/4 WT Lidingö(Vilja&Karin)

21/4 WT Fjällnora, Lystra

22/4 Inoff prov Gullunge, Lystra

28/4 Inoff Jaktprov Laxå, Lystra

6/5 Appellspår WBK, Lystra 

(inställt pga löp)

27/5 KM Nacka BK

(agility Vilja och lydnad Lystra)

2/6 Provapå Rallylydnad, Vilja

10/6 Appellspår i Ljusdal, Lystra

12/6 Lkl 2 Värmdö BK, Lystra

30/6  Lkl 2 Skärgårdscup, Lystra

1/7 Rallydebut Gnesta, Vilja

13-15/7 Jaktinternat i Edsäng

28-29/7 Flatfestival

(WT, Lydnad & utställning)

11-12/8 FlatMästerskapen,Lystra

25/8 Rallytävling Haninge, Vilja

(inställt pga skabb)

26/8 Jaktprov Laxå, Lystra

(inställt pga skabb)

29/8 Lkl 2 NBK, Lystra

(inställt pga skabb)

1/9 Jaktprov Uppsala, Lystra

(inställt pga skabb)

7-9/9 Sökläger Fliken NBK

29/9 WT LRK östra Ökl, Lystra

30/9 WT GRK östra Ökl, Lystra

6/10 Lkl 2 Väsby BK, Lystra

7/10 Appellsp. Värmdö BK,Lystra

13/10 Rally Apollogruppen, Vilja

20-21/10 Sektionskamp i Arboga

27-28/10 Examination Instruktörsutb. Hundens Hus

10/11 Lkl 2, NBK, Lystra

 

 

 

 

 

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga mig

7 besvarade frågor

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards