HOLMSTORP

Direktlänk till inlägg 16 mars 2009

Sjuka!!

Av Helena - 16 mars 2009 09:58

Idag är både jag och Elias sjuka. Elias började i lördags med förkylning, feber och har inte mått alls bra i helgen. För mig började det igår med att jag kände mig ruggig, mådde illa och hade ont i huvudet och i kroppen. Imorse gick jag upp och började jobba (skulle jobba hemma på förmiddagen) men orkade bara jobba en timme innan jag var tvungen att gå och lägga mig igen. Nu har jag bokat av alla besök jag hade i eftermiddag och har kurat ner mig med en kopp te.


Vilja som smaskade på sin vinst hela dagen igår är inte såå värst bra i sin mage hon heller och hon väckte mig tidigt, tidigt imorse innan klockan ringde för att hon behövde ut och nu har hon varit ute flera gånger!!


Nu missar vi jourträningen på klubben ikväll men det är väldigt, väldgt sällan jag är sjuk så det är väl bara att acceptera att man missar roliga saker ibland!


Hoppas ni är friska och får en härlig dag!!



 
 
Karin och Wilma

Karin och Wilma

16 mars 2009 10:51

Vad trist att vara sjuk, vi kommer att sakna er ikväll :-(

Kryenlund!

http://karinochwilma.bloggagratis.se

 
Ingela

Ingela

16 mars 2009 15:28

Ni får vila mycket och krya på er!!! Om du är nyfiken på vad Zelda och jag gjorde igår så kan du gå in på min blogg nu! Kramiz

http://www.siriochjag.blogspot.com

 
Lena

Lena

16 mars 2009 15:40

Krya på Er!

Ha en fortsatt skön dag!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
Annika o Diesel

Annika o Diesel

16 mars 2009 16:17

Stackars! Vi syns kanske nästa måndag istället. Jag kommer nog att åka ner tidigare, så då hade vi inte setts i alla fall. :) Krya på er! Annika o Diesel

http://123minsida.se/annikashundar

 
'♥♥♥♥L med Juni o Cola♥♥♥♥

'♥♥♥♥L med Juni o Cola♥♥♥♥

16 mars 2009 16:56

O NEJ, VAD TRIST. DU O ELIAS FÅR MYSA INNE O DRICKA TE SÅ HÅLLER JAG TUMMARNA ATT NI BLIR FRISKA SNART!!!KRAMIS

http://juniocola.bloggagratis.se

 
Jessica H

Jessica H

16 mars 2009 18:20

Alltid tråkigt att vara sjuk och missa roliga saker, men så är det ju ibland. Se nu till att vila ordentligt! KRYA PÅ DIG

http://www.skeppartorps.se

 
Agneta

Agneta

16 mars 2009 18:34

Men oj vad tråkigt att ni blivit sjuka! Hoppas ni kryar på er fort! Ta en whisky, en rejäl!!! så frisknar du nog till snabbt! Det tar kål på de flesta bakterier!

Kram

Agneta

http://www.nogg.se/tyra

 
Agneta

Agneta

16 mars 2009 19:04

Du ska ju inte ta någon "fin whisky" utan det funkar med en billigare. Håll du för näsan och ta en rejäl en.....

laphroaig är ju bland det bästa som finns, har en 12-årig här i bokhyllan, gott!

Hälsa gubben och jag skålar gärna!!!!

Kram

Agneta

http://www.nogg.se/tyra

 
Elenor och Zidane

Elenor och Zidane

16 mars 2009 19:35

Aj aj aj sjuk är inte kul. Nä, staketet är väl inte det bästa då det vetter ut mot vägen, men jag tränade bar litegrann, för att det var kul. Krya på dig!!

http://www.ilsanosfatboy.cybersajt.se

 
Ingen bild

Hagaröjarna

16 mars 2009 22:28

Hoppas ni inte blev sjuka av middagen!!! Skämt åsido, dom är duktiga på att laga mat.Krya på er. Hoppas vi ses snart

 
Karin och Wilma

Karin och Wilma

16 mars 2009 22:33

Det kändes lite ensamt när ni inte var där, men Ute kom lite senare så då kändes det lite tryggare igen :-) Wilma var väldigt intresserad av Gretas bakdel, men Ute sa att hon inte ska löpa ännu. Jag undrar jag...

Gurgla nu med saltvatten, drick varmt och bädda ner dig så att du blir frisk tills på fredag.

(Känner också lite halsont, men jag vägrar att bli sjuk nu, jag gjorde mitt i höstas)

Kramar från Karin och Wilma

http://karinochwilma.bloggagratis.se

 
Helene & Wallander

Helene & Wallander

16 mars 2009 23:59

Håller med föregående talare... se till att vila ordenligt så är ni nog snart på benen igen båda två.

http://wallander.blogg.se

 
Ingen bild

Veronica & Zappa

17 mars 2009 06:28

Jösses! Karin berättade att du var sjuk i går och undrar om man kan bli smittad på det sättet ;-) Himla tur att jag inte gav mig i kast med måndagsträning igår, fick nämligen leka "Gustavsbergare" till sent in på natten :-( Nu känner jag mig som en "ut och invänd" bläckfisk... Brukar inte heller vara sjuk så hoppas att det är fort övergående.

Krya på dig!

Kram Veronica & Zappa

 
Annica

Annica

17 mars 2009 08:51

Krya på er!! Vi hörs ;-)

http://www.ryegates.se

 
Karin

Karin

17 mars 2009 09:27

Hej, hoppas du mår bättre idag. Jag sitter på min kurs som är helt fel för mig. Idag är det Photoshop elements. Jag jobbar ju med Photoshop dagligen så det är lite värdelöst :-(

Tror jag ska skolka efter paus och åka hem och göra lite nytta istället.

http://karinochwilma.bloggagratis.se

 
Jessica & Vexa

Jessica & Vexa

17 mars 2009 12:14

Krya på er! Hoppas att solen skiner skönt för er idag iaf!

Kramen

http://wikstrand.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Birgitta & Lizzie

17 mars 2009 17:58

Skickar en hel påse med kryapådejkramar så kan du ta efter behov .. :-) !!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 31 oktober 2012 12:22

    Efter att ha varit Bloggplatsen trogen i många år har jag nu fått ett erbjudande om att blogga via Vimeddjur. Jag håller därför på och bygger upp min nya hemsida och blogg i Wordpress så hädanefter kan ni följa oss HÄR   Min gamla HOLMSTO...

Av Helena - 30 oktober 2012 16:44


STOPPSIGNAL PÅ VÄG EMOT MIG!  STOPPSIGNAL PÅ VÄG IFRÅN MIG   LYSTRA FÖRSÖKER FÅ MATTE ATT BLÅSA STOPPSIGNAL PÅ ALLA MÖJLIGA.....   ....OCH OMÖJLIGA SÄTT         ...

Av Helena - 30 oktober 2012 15:57


- Menar du verkligen RAKT fram?? - Ja jag menar RAKT fram!! - Menar du att jag ska springa IGENOM enbusken?? - Ja jag menar att du ska springa IGENOM enbusken!! - Men om det kommer ett träd ivägen då?? - Om det komme...

Av Helena - 28 oktober 2012 18:13


Så var då äntligen denna helgen över!!   Känns lite som en mental urladdning nu när det är klart. För även om jag har känt att jag KAN det här så visste man ju inte vad för frågor som skulle komma på det teoretiska provet och om man pga nervosite...

Av Helena - 23 oktober 2012 15:26

I helgen bar det av till Arboga för sektionskamp mellan flatklubbens sektioner Östra (vårt lag), Bergslagen och Gävle-Dala. Värmland hade tyvärr inte fullt lag så de hade lämnat WO.   Vi har haft en superrolig helg med trevligt umgänge även om ma...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

HUNDAKTIVITETER 2012

12/2 Träningsträff Ryegates

2/3 Träningsträff Ryegates

(inställt pga sjukdom)

11/3 Lkl 2 ridhus, Lystra

(inställt pga allergi)

24/3 Lkl 2 inomhus, Lystra

25/3 Prova på Agility

6/4 Träningsträff Ryegates

9/4 WT i Wallhalla, Lystra & Vilja/Karin

15/4 WT Lidingö(Vilja&Karin)

21/4 WT Fjällnora, Lystra

22/4 Inoff prov Gullunge, Lystra

28/4 Inoff Jaktprov Laxå, Lystra

6/5 Appellspår WBK, Lystra 

(inställt pga löp)

27/5 KM Nacka BK

(agility Vilja och lydnad Lystra)

2/6 Provapå Rallylydnad, Vilja

10/6 Appellspår i Ljusdal, Lystra

12/6 Lkl 2 Värmdö BK, Lystra

30/6  Lkl 2 Skärgårdscup, Lystra

1/7 Rallydebut Gnesta, Vilja

13-15/7 Jaktinternat i Edsäng

28-29/7 Flatfestival

(WT, Lydnad & utställning)

11-12/8 FlatMästerskapen,Lystra

25/8 Rallytävling Haninge, Vilja

(inställt pga skabb)

26/8 Jaktprov Laxå, Lystra

(inställt pga skabb)

29/8 Lkl 2 NBK, Lystra

(inställt pga skabb)

1/9 Jaktprov Uppsala, Lystra

(inställt pga skabb)

7-9/9 Sökläger Fliken NBK

29/9 WT LRK östra Ökl, Lystra

30/9 WT GRK östra Ökl, Lystra

6/10 Lkl 2 Väsby BK, Lystra

7/10 Appellsp. Värmdö BK,Lystra

13/10 Rally Apollogruppen, Vilja

20-21/10 Sektionskamp i Arboga

27-28/10 Examination Instruktörsutb. Hundens Hus

10/11 Lkl 2, NBK, Lystra

 

 

 

 

 

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga mig

7 besvarade frågor

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards