HOLMSTORP

Direktlänk till inlägg 4 september 2009

På väg hem från Barkarby outlet....

Av Helena - 4 september 2009 15:31

....med en lycklig son i baksätet som har fått Björn Borg kallingar, Björn Borg pyjamasbyxor, Fred Perry skor och FP pikéer, Rossignolsnowboardskor, mm.


Mamman fick sig ett par nya Fjällrävenbyxor och några BjörnBorgtrosor och linnen :)


Tyvärr hade de inga Haglöfsbyxor för då hade det nog blivit ett par såna också :)

  



 
 
Ingen bild

Birgitta & Lizzie

4 september 2009 16:53

Hihi ! Jag som ju ( som du vet *s* )redan har ett par Haglöfs var just i dag in på och kollade på ett par Fjällrävenbrallor ;)) ! Verkar som om vi faller för samma saker :-))

Kramizar

PS Förresten! Du får välan gissa, men du får inte skriva i min blogg vad du gissar på .. *ler* ! Var det kanske en ledtråd, eller ?1?!DS

 
Susanne o Pebbels

Susanne o Pebbels

4 september 2009 17:30

Hallå tjejen!
Vilka fynd!
Jag tänkte höra om jag kan komma förbi i helgen istället och hämta boken?

Kramis

http://hundtraningen.blogspot.com

 
Susanne o Pebbels igen

Susanne o Pebbels igen

4 september 2009 17:42

Ja just det, jag tänkte åka till klubben på lördag, tänkte höra om du vill hänga med?

Kramis

http://hundtraningen.blogspot.com

 
lotta  med Juni ,Cola o Tuvaluva

lotta med Juni ,Cola o Tuvaluva

4 september 2009 18:07

vilka fynd:)
Jag tycker FINA e ett fint namn, då borde hon ju iallafall bli snygg;)

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Agge

Agge

4 september 2009 19:26

Kul med shopping!!!!! Ska ut imorgon och kolla på ett par stövlar och om jag kan ha dem. Har så tjocka vader att de ej går ner i stövlar!!!! Nu har en kompis hittat några som är vida i skaftet och dessutom både snörning och dragkedja som man kan vidga det med. Håll tummarna att jag kan ha dem!!!!

Nu ska jag hoppa ner i den nya sängen!!!! Inte för att jag är trött men jag vill verkligen hoppa ner dit!''

Kul att det gått så bra på träningen för er också!

Kram

Agneta

http://www.nogg.se/tyra

 
Karin och Wilma

Karin och Wilma

4 september 2009 21:15

Bra shopping! Vad bra att du har fått nya byxor, aja baja Vilja om hon tar sig en smakbit.

Kl 12 i morgon gäller det, det verkar som om vädret blir ok också. Partytältet höll på att blåsa bort idag.

kram kram

http://karinochwilma.bloggagratis.se

 
Annica

Annica

4 september 2009 21:38

Håll byxorna borta från Vilja ;-) Vill också ha nya, tur att det snart är födelsedag.. Hmm, vet du att Vilja kommer få bruna tikvalpar ;-) Tänk om det bara blir svarta.. Eller bara hanar.. Eller inga alls *blink* Äh, det är bra ligga på framkant! Min nästa ska heta Yenna tror jag. Bra ligga på framkant *S*

http://www.ryegates.se

 
Sinna

Sinna

4 september 2009 22:03

Härligt att du hittade lite till dig själv också :-))
Så kul att läsa om att hon var BÄST och att du blev lyrisk. Sån känsla kan man leva läääänge på :-)
Kram och ha en bra helg
Sinna

http://drevteamets.wordpress.com

 
Helene, Wallander & Beck

Helene, Wallander & Beck

4 september 2009 23:31

Vilken lyckad shoppingtur för både MOR & SON! Så bra att ni har Barkarby outlet så nära :-)

Kramizar

http://wallander.blogg.se

 
Susanne o Pebbels

Susanne o Pebbels

5 september 2009 00:57

Vad sägs om 10.30 imorgon på Nacka?

Kramis

http://hundtraningen.blogspot.com

 
Birgitta & Lizzie

Birgitta & Lizzie

5 september 2009 08:42

Om nu Annicas nästa tik ska heta Yenna kan väl din bruna ( eller svarta ... ) tik heta Yessie !

Tänk så bra det blir när du kan säga YES där satt den :-)))) efter väl utfört t ex sättande * fniss * fast då kanske valpen istället sätter efter dig ;)) Oooops !

Kram och trevlig helg !!!

PS Eller så ska jag abonnera på det namnet om vi till äventyrs nån gång skulle utöka flocken :-)) DS

http://icelolly.bloggagratis.se

 
Jessica & Vexa

Jessica & Vexa

5 september 2009 09:33

Härligt med Shopping - älskar!

Klart att vilja får en massa valpar å bruna sådana oxå;)

När ska hon börja löpa?
Klarar Vexa att spåra till sig ettor i viltspår så kan Vilja oxå! Kör på!

http://wikstrand.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 31 oktober 2012 12:22

    Efter att ha varit Bloggplatsen trogen i många år har jag nu fått ett erbjudande om att blogga via Vimeddjur. Jag håller därför på och bygger upp min nya hemsida och blogg i Wordpress så hädanefter kan ni följa oss HÄR   Min gamla HOLMSTO...

Av Helena - 30 oktober 2012 16:44


STOPPSIGNAL PÅ VÄG EMOT MIG!  STOPPSIGNAL PÅ VÄG IFRÅN MIG   LYSTRA FÖRSÖKER FÅ MATTE ATT BLÅSA STOPPSIGNAL PÅ ALLA MÖJLIGA.....   ....OCH OMÖJLIGA SÄTT         ...

Av Helena - 30 oktober 2012 15:57


- Menar du verkligen RAKT fram?? - Ja jag menar RAKT fram!! - Menar du att jag ska springa IGENOM enbusken?? - Ja jag menar att du ska springa IGENOM enbusken!! - Men om det kommer ett träd ivägen då?? - Om det komme...

Av Helena - 28 oktober 2012 18:13


Så var då äntligen denna helgen över!!   Känns lite som en mental urladdning nu när det är klart. För även om jag har känt att jag KAN det här så visste man ju inte vad för frågor som skulle komma på det teoretiska provet och om man pga nervosite...

Av Helena - 23 oktober 2012 15:26

I helgen bar det av till Arboga för sektionskamp mellan flatklubbens sektioner Östra (vårt lag), Bergslagen och Gävle-Dala. Värmland hade tyvärr inte fullt lag så de hade lämnat WO.   Vi har haft en superrolig helg med trevligt umgänge även om ma...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

HUNDAKTIVITETER 2012

12/2 Träningsträff Ryegates

2/3 Träningsträff Ryegates

(inställt pga sjukdom)

11/3 Lkl 2 ridhus, Lystra

(inställt pga allergi)

24/3 Lkl 2 inomhus, Lystra

25/3 Prova på Agility

6/4 Träningsträff Ryegates

9/4 WT i Wallhalla, Lystra & Vilja/Karin

15/4 WT Lidingö(Vilja&Karin)

21/4 WT Fjällnora, Lystra

22/4 Inoff prov Gullunge, Lystra

28/4 Inoff Jaktprov Laxå, Lystra

6/5 Appellspår WBK, Lystra 

(inställt pga löp)

27/5 KM Nacka BK

(agility Vilja och lydnad Lystra)

2/6 Provapå Rallylydnad, Vilja

10/6 Appellspår i Ljusdal, Lystra

12/6 Lkl 2 Värmdö BK, Lystra

30/6  Lkl 2 Skärgårdscup, Lystra

1/7 Rallydebut Gnesta, Vilja

13-15/7 Jaktinternat i Edsäng

28-29/7 Flatfestival

(WT, Lydnad & utställning)

11-12/8 FlatMästerskapen,Lystra

25/8 Rallytävling Haninge, Vilja

(inställt pga skabb)

26/8 Jaktprov Laxå, Lystra

(inställt pga skabb)

29/8 Lkl 2 NBK, Lystra

(inställt pga skabb)

1/9 Jaktprov Uppsala, Lystra

(inställt pga skabb)

7-9/9 Sökläger Fliken NBK

29/9 WT LRK östra Ökl, Lystra

30/9 WT GRK östra Ökl, Lystra

6/10 Lkl 2 Väsby BK, Lystra

7/10 Appellsp. Värmdö BK,Lystra

13/10 Rally Apollogruppen, Vilja

20-21/10 Sektionskamp i Arboga

27-28/10 Examination Instruktörsutb. Hundens Hus

10/11 Lkl 2, NBK, Lystra

 

 

 

 

 

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga mig

7 besvarade frågor

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards